Aktualności


Aktualności 24.10. 2013
KIEDYŚ WRÓCIMY
KOCHAMY WAS








środa, 9 stycznia 2013

Sprostowanie, ważna notka, prosimy przeczytajcie.

Siemka,
więc tak, jest kilka rzeczy do sprostowania xd

-Po pierwsze, jeśli chodzi o chłopaków, to w naszym opowiadaniu wykorzystujemy tylko i wyłącznie fakt, że istnieje taki zespół jak Afromental i jego członkowie. Nie będziemy oddawać charakterów i dokładnych zachowań prawdziwych członków zespołu, bo nie na tym to polega. Poza tym nie da się tak, bo przecież nie znamy ich osobiście. Nasi bohaterowie są więc, młodsi i zupełnie inni. Robimy wszystko po swojemu, tak jak nam się podoba.

-Po drugie, co do prawdziwości zdarzeń. W naszym opowiadaniu prawdziwe są główne bohaterki. One istnieją i jesteśmy nimi - my, autorki. Co za tym idzie, większość zdarzeń z naszego życia, opisanych w opowiadaniu, to prawda. Oczywiście niektóre są po prostu zmyślone na rzecz ciekawej fabuły. Nie piszemy tu pamiętnika i nie możemy też opisać wszystkiego. Wydarzenia związane bezpośrednio z zespołem są czystą fikcją literacką..
Bo kto by tak nie chciał ? xd

-Po trzecie, CC ostatnio napisała notkę, a jak chcę się do niej odnieść.. Więc, tak:
Najpierw chcę powiedzieć, że nasza historia jest jedna. Te kilkanaście rozdziałów, pisanych z trzech perspektyw tworzy jedną, spójną historię. Wątki się ze sobą łączą. Nie możecie czytać rozdziałów tylko jednej z dziewczyn, bo potem nie będziecie wiedzieć o co biega w następnym rozdziale, tym bardziej, że już niedługo dziewczyny się poznają..
Każdy pozytywny komentarz, naprawdę każdy, dodaje nam kopa, daje siłę do działania i do pisania. Nawet te o samej CC.. a tych jest jednak najwięcej.. ale jeśli ktoś pisze, "czytam tylko rozdziały o CC" to nie da się tego ot tak obejść (tym bardziej, że ta osoba działa na swoją niekorzyść) Ja i Rose widzimy te komentarze i robi nam się wtedy, po prostu przykro. Odechciewa się pisać, publikować.. Proszę, pamiętajcie, że ten blog nie jest tylko CC i nigdy nie będzie. Piszemy go we trójkę i tak już pozostanie. Tym bardziej, że te dwie ciemnoty (Rosie i CC) nie poradziłyby sobie beze mnie (Gracji - super-mega-hiper-komputerowca xd).

Dodawajcie komentarze, wyrażajcie swoje opinie, przecież po to ten blog jest, ale proszę liczcie się też z naszymi uczuciami. My dla was wstawiamy rozdział - wy komentujecie, taka starożytna wymiana xd (co te powtórki z historii robią z człowiekiem !)

Merida, razem z Rosie i CC

5 komentarzy:

  1. Ja kocham to opowiadanie całe i tak jak wcześniej pisałam pod rozdziałem uważam, że opowiadanie z kilku perspektyw jest ciekawsze niż z jednej. :3 ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszymy, że mamy taką wierną czytelniczkę jak Ty <3

      Usuń
  2. super rozdziały,szkoda,że wcześniej nie wiedziałam o tym blogu,mam pytanko,kiedy kolejne rozdziały ? ;D

    -Klusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam każdy rozdział i mi się bardzo podoba,że piszecie o trzech postaciach,a nie tylko jednej.

    OdpowiedzUsuń