Aktualności


Aktualności 24.10. 2013
KIEDYŚ WRÓCIMY
KOCHAMY WAS








czwartek, 25 października 2012

Rozdział 5 cz.2

Gracja
- Poczekaj, nie, nie, nie. Nic z tego nie rozumiem. Czyli gdzie gramy następny koncert ?
- No normalnie. Tutaj, w Warszawie.
- To wiem - Tomek popatrzył zirytowany na przyjaciela. - ale gdzie ? Rozumiesz ? Miejsce.
- Hard Rock Cafe ! I mam nadzieję, że tą waszą wejściówkę wygra jakaś fajna laska ! - Wojtek wyszczerzył zęby w uśmiechu.
- Tu chodzi o talent. Nie o wygląd.
- Taaa wieeem. Ale i tak mogłaby być  niezła.
- A Marina ?
 Wojtek przestał się śmiać. Chłopaki z Afromental szli właśnie przez park. Zmierzali na spotkanie z resztą zespołu. Mieli omówić kilka rzeczy dotyczących przyszłego koncertu i osób, które miały dostać bilety przez konkurs.
- Kurde. Dzisiaj wtorek, a my z Alkiem  nie przesłuchaliśmy jeszcze ani jednej piosenki na ten konkurs..
- Taaa, mówił, że coś dużo tego przyszło, podobno..
- Shhh ! - słyszysz ?
- CO ?
- Bądź cicho to może usłyszysz !
 Z niedaleka słychać było cichy, lekki głos dziewczyny. Śpiewała hipnotyzująco, jej głos powoli rozchodził się w powietrzu. Tomek zaniemówił.
- Stary, chodź. Chyba nie będziesz tracić czasu na jakąś nędzną piosenkę.
- Czekaj, ja muszę zobaczyć kto to ! Nie słyszysz tego !
- Słyszę i jakoś mnie to nie rusza. Poza tym widzę nasz bus po drugiej stronie i myślę, że moglibyśmy już do niego zmierzać. Idziesz  ? - spojrzał na przyjaciela i pociągnął go za rękaw. Tomek niechętnie ruszył się z miejsca i powlekł za Wojtkiem.
- No, no, no. Zguby się znalazły. - śmiejąc się powiedział Baron, gdy po chwili Tomek i Wojtek weszli do busa.
- Taa jakoś dotarliśmy, co nie ? - powiedział Wojtek szturchając Tomka w ramię - Halo ? Tomuś ?
- Co ? A tak, tak.
- Ej ? Tomek ? Wszystko okej ? - zapytał Alek. - wiesz, że dzisiaj musimy zająć się tymi piosenkami konkursowymi ?
- Tak, wiem, trzeba coś w końcu z tym zrobić. Koncert już w sobotę. Ile przyszło tych zgłoszeń ?
- Noo, całkiem sporo - Aleksander się roześmiał.
 Po chwili odjechali, zmierzając do domu pracy twórczej. Wszyscy żartowali, śmiali się. Tylko Tomek był taki.. jakiś nieobecny. 


*       *       *  


- Nie, ta nie.
- A ta ? - Alek puścił następne demo przesłane na konkurs.
- Kurde, czy ta dziewczyna serio umie śpiewać ? Bo jakoś tego nie słyszę.. - powiedział zawiedziony Tomek. Po tym co słyszał w parku, nie mógł się skupić. W głowie ciągle miał głos tamtej dziewczyny. Żadna piosenka przysłana na konkurs zupełnie mu nie pasowała.
-  Mamy rozdane 5 biletów. No i jeszcze ten 6, który dałem takiej jednej dziewczynie..
- Jakiej dziewczynie ?
- No takiej.. wiesz.. byłem u Seby.. tego mojego kumpla ze sklepu muzycznego no i przyszła do niego jakaś dziewczyna. Jak mnie zobaczyła to zemdlała - zaśmiał się. Z kieszeni wypadła jej kartka. Okazało się, że były to słowa do piosenki, którą miała wysłać na nasz konkurs. Przeczytałem i stwierdziłem, że jest zajebista, więc zostawiłem jej bilet. Zasługiwała na to.
- No, no, no.. dziewczyna - wyszczerzył się Tomek.
- No już bez przesady, ma talent.. Przesłuchujmy dalej - powiedział lekko speszony Alek.
Czas mijał, a chłopcy dalej nie wybrali wszystkich zwycięskich piosenek. Byli już zmęczeni kiedy Alek puścił ostatnie przesłane demo. Tomek poszedł właśnie do kuchni nalać sobie czegoś do picia, kiedy zabrzmiały pierwsze dźwięki gitary. Lekki i przyjemny głos dziewczyny rozniósł się po domu. Tomek w jednym momencie stanął w miejscu. Obrócił się gwałtownie i wbiegł do pokoju, w którym przesłuchiwali piosenki.
- To ta ! - krzyknął.
- Jaka ta ?
- Dziewczyna ! To ona ! To ją dzisiaj słyszałem !
- Słyszałeś jakąś dziewczynę ?
- Jak byliśmy z Wojtkiem w parku. Słyszałem dziewczynę. Śpiewała.. po prostu tak.. chciałem zobaczyć kto to, ale Wojt mnie pociągnął i wsiedliśmy do busa.
- I jesteś pewien, że to ta ?
- TAK ! - Jak ona ma na imię ?!
- Gracja.. Tomek, ale wszystko okej ? Zachowujesz się dosyć.. dziwnie. Faktycznie piosenka jest świetna, a dziewczyna ma nieziemski głos, ale..
- Wszystko dobrze ! Ona musi wygrać.
- Chcesz, żeby to ona dostała bilet i wejściówkę ?
- No tak. Jej piosenka jest najlepsza. Z tych wszystkich 10, które wybraliśmy to ona zasługuje na tę wejściówkę.
- Dobra. Zgadzam się. Nie Ci będzie jest najlepsza.
- Taaaak ! - Tomek wyszczerzył się w rozbrajającym uśmiechu.
 Potem każdy z nich poszedł zająć się samym sobą. Alek oglądał telewizję, a Tomek czytał książkę w swoim pokoju. W jego głowie nadal rozbrzmiewały słowa piosenki napisanej przez Grację..


Cuz there's such a peaceful place.
And the moment when you bring it home.
It's like the best dream come true.
And I feel it in my soul.


Merida 
----------------------------------------------------------------------------------------------------
No więc, przybyło 10 komentów, ale jakoś tak słabiej niż ostatnio xd Nawet jak czytacie, a nie komentujecie, to zróbcie to ! To nic nie kosztuje, a nam da świadomość, że ktoś serio chce czytać nasze wypociny :D Jak widzicie Afro już w akcji ! Czekamy na wasze opinie i pomysły co do dalszych rozdziałów :D Jak będzie przynajmniej 10 komentarzy to dodamy następny, ale liczymy na was, pokażcie, że z nami jesteście ! :) 

11 komentarzy:

  1. Ja nabazgrze trochę większy komentarz :) Mam do was prośbę. Wielgachną prośbę. Jak były te rozdziały z członkami :D Afromentalu to było trochę ciężko się połapać kto co mówi.. także moja prośba jest taka że konkretnie podpisujcie wypowiedzi... A następna moja prośba albo dłuższe rozdziały albo częstsze dodawanie ich.. :D A tak wgl. to fajny blog.. tylko róbcie większy nacisk na charakter chłopców, gdyż iż ponieważ czuję niedosyt szczególnie przy Tomsonie... za delikatny jest i za kochliwy.. a jak wiadomo (przynajmniej ja mam takie odczucia) to Tomek bardzo dobrze czuje się w tematach erotycznych. :P Dziękuję za uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, spoczko, postaramy się to naprawić :) Ale wiecie dopiero zaczynamy. Nie jest też tak łatwo pisać o zachowaniach i odczuciach kogoś, kogo jednak nie zna się osobiście, nie widzi na co dzień. Poza tym jako, że głównymi bohaterkami jesteśmy my, to możecie się doczytać jakie dokładnie mamy charaktery (Rosie jest odrobinę zmieniona xd). Więc, że jestem jaka jestem to Tomson też jest jaki jest (taki mój xd), ale spróbuję naprawdę przyłożyć się do jego charakteru :D Zależy nam na naszych czytelnikach :)

      Usuń
  2. Dodawajcie dłuższe! Kocham too !! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z osobą, która pisała o zachowaniu Tomka. Faktycznie Tomek nie jest tak kochliwy i raczej nie zachwyca się tak szybko.
    Czekamy wciąż jednak na nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komentarz u mnie ;)
    zajrzałam i wiem, że tu zostanę na dłużej ;pp
    naprawdę świetnie piszecie i oby tak dalej ;d
    podoba mi się pomysł, że to wy jesteście głównymi bohaterkami - naprawdę genialny ;**
    czekam z niecierpliwością na notkę kolejną ;pp
    piszcie szybko xD
    pozdrawiam ;*** hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zgoła innna prosb- może dodałybybyście piosenkę Grace, bo bardzo ciekawi mnie ten jej talent.. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, to dobry pomysł! Zorganizujcie coś..żeby Grace mogła nagrać ten utwór..byłoby to bardziej interesujące...;) A na tą chwilę lecę na następny rozdział. Dobrze piszecie, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń