Aktualności


Aktualności 24.10. 2013
KIEDYŚ WRÓCIMY
KOCHAMY WAS








sobota, 16 lutego 2013

Mamy najlepsze czytelniczki na świecie !

Hei (niżej macie rozdział 21 ;))
To jeszcze dzisiaj postanowiłyśmy wam wstawić to co dostałyśmy na mejla (panda-love@wp.pl)

"Wasze opowiadania bardzo pobudzają moją wyobraźnię, na tyle, że widzę w głowie nie tylko prawdziwych ludzi ale i postacie rysunkowe.
Np. moja ulubiona bohaterka GRACJA maksymalnie kojarzy mi się z Małą Syrenką, Disneyowską :) Dlatego dzisiaj natchnęła mnie wena i zrobiłam takie o to obrazeczki, którymi mam ochotę się z Wami podzielić :*
Czekam na następne rozdziały, pozdro! :)"


Taką oto wiadomość wraz z dołączonymi do niej obrazkami, dostałyśmy na mejla od Karoliny, której dziękujemy za to z całego serca. Może to nie jest coś wielkiego, a nasz blog nie jest wcale taki popularny, ale naprawdę nie zdajecie sobie sprawy z tego ile to dla nas znaczy. Każdy komentarz, każda ocena.. To zachęca do pracy. Wywołuje wielki uśmiech na naszych twarzach. To dzięki temu powstają rozdziały, do których naprawdę się przykładamy. Nie potrafiłybyśmy wstawić czegoś na "odczep się". Wasze opinie dają nam takiego mentalnego kopa :) i za to wam dziękujemy.

Pomyślałyśmy też, że skoro Karolina już wysłała nam swoje obrazki, to może któraś z was też zechce to zrobić ? Łapiecie się na to ?

A teraz obrazki Karoliny:



A Wy ? Jak sobie nas wyobrażacie ?
I jeszcze jedno. Do osób, którym chciało się to czytać, co byście zmienili w naszym blogu ? 

Merida, Lamczi i Cat

4 komentarze: