Aktualności


Aktualności 24.10. 2013
KIEDYŚ WRÓCIMY
KOCHAMY WAS








czwartek, 24 października 2013

Hej,
jeżeli ktokolwiek jeszcze tu zagląda, chciałam wam napisać, że kiedyś na pewno wrócimy.
Jak widać, na blogu nic się nie dzieje, wieje nudą, żadna z nas nie pisze.
Stało się tak między innymi dlatego, że wreszcie poszłyśmy do liceum... i to do innych klas niestety.
Mamy bardzo dużo zajęć i nie spotykamy się już ze sobą poza szkołą. Tym samym nie omawiamy bloga, nic. W zasadzie nie poruszyłyśmy tematu bloga w ogóle w żadnej z naszych ogólnikowych rozmów podczas przerw. Nie wiem co będziemy teraz robić, ale wiem, że ja na pewno nie zostawię mojej historii tak po prostu. Kiedyś, kiedyś tu wrócę. Bo szkoda byłoby mi tego wszystkiego.
Nie wiem, jak dziewczyny, zobaczymy jak to się potoczy.

Czuję się trochę dziwnie pisząc tak do was (choć, pewnie nikt tu już nie zagląda)..

Nieważne, na tę chwilę blokuję "blogowego aska", nie wiem co na to dziewczyny, ale cóż i tak nie ma na co odpowiadać, bo nic się na blogu nie dzieje.


Do zobaczenia! Kocham was wszystkich!

PS. Już nie jestem ruda, oszukałam naturę i się przefarbowałam ;)

                                                                       ~wasza Gracyjka  
 

6 komentarzy:

  1. A ja tam za wami BARDZO tęsknie :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde... szkoda ;c Mam nadzieję, że szybko wrócicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że niedługo znowu nas zasypiecie rozdziałami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak bardzo mi szkoda, że zawiesiłyście. chciałabym móc czytać dalej te historie, ale mam nadzieję, że wrócicie szybciej niż może się zdawać.
    moje kontakty z przyjaciółką też znacznie się pogorszyły, kiedy poszłam do liceum i gdyby nie to, że jeździmy razem do szkoły pewnie w ogóle przestałybyśmy gadać, ale po pewnym czasie okazało się, że można przyjaźnić się z ludźmi innych klas i jeśli rzeczywiście pragnie się tej przyjaźni to się można się spotykać i gadać niemal non stop. tego wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie brakuje mi waszego bloga, mam nadzieję że niedługo wrócicie...
    A jeśli się komuś nudzi to zapraszam na mojego, coprawda tematyka odbiega... http://rosemarie-i-reszta-swiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że zawieszacie bloga, ale mam nadzieję, że wrócicie do nas niedługo z nową porcją świetnych pomysłów :) i przy okazji zapraszam na mojego bloga: http://justwontbethesame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń